Uppdrag

Idag har ja haft en hel del att styra med ! Försäkringskassan , kontaktlins kliniken o trygg hansa!

Många uppdrag att ringa o fixa ! Man vill ju ha de klart till bebisen kommer !!

Måste även köpa mig ett par glasögon mina gamla är trasiga ! O på kvällen när ja lägger mig o tar av mig linserna är de knappt ja hittar till sängen!

Hur ska de gå när ja ska upp på natten med bebisen , byta blöja o amma?? Nej glasögon är ett MÅSTE nu!!

Har även börjat styra lite med kort här hemma o barnens album ;) roligt

Idag ska ja hämta mina barn o syrrans så de blir full rulle !



Kommentarer
PB

Kolla på Favoptic, dem har bra och billiga glasögon.

2012-10-23 @ 22:10:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0