gravid i min kropp

 
 
 
Och såhär är det att vara gravid i vecka 37 i min kropp:
 
Kroppen är tung, jag önskar nu tillbaka min gamla kropp, att kunna röra sig normalt. Magen är så fin att jag vet inte hur jag ska kunna klara mig utan den sen,. Bristningarna poppar upp lite här och var på magen, inte många men dom talar tydligt om att jag två gånger varit gravid.
 
 Drutten pressar sitt huvud nedåt såpass ibland undrar jag om jag ska föda på stört. Att jag är kissnödig bara jag ställer mig upp är inget nytt,4 gånger per natt är ja uppe och kissar . Fötterna har börjat bli Hobbit-fötter, inte allt för vackra. Vikten tänker jag inte ens tala om.
 
Något trevligare är att mina naglar är finare än på länge och det är ju alltid något. Allt som allt, jag älskar min kropp men längtar efter att få tillbaka min egen kropp mer än någonsin!


Kommentarer
PB

Känner igen känslan allt för väl. SNART gumman SNART får du tillbaka din kropp men tuttarna får du låna ut ett tag. När du får tillbaka dem sen, då kan vi parta loss igen ;)

2012-10-23 @ 22:09:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0