utmanad

av loppan


1. vart tillbringar du helst din fritid?
Ute i trädgården med mina barn =)

2. vilken är din bästa film? obs bara en!
Dirty Dancing utan tvekan

3. vilken konsert var du sist på?
Ulf Lundell

4. vilken känd person skulle du vilja äta middag med och varför?
Hanna graaf , för ja läser hennes blogg och diggar henne järnet

5. sadde flikar in med en fråga; vilken är din favoriträtt?
Lasange

6. vem är din favorit regissör?
vet ingen

7. ska du resa någon stans i sommar?
nej ingen längre stans

8. vad är det sista du gör innan du släcker lampan på natten?
Säger god natt till danne

9. vet du vad vacterl står för?

10. känner du till någon mer person än noah som är född med en ovanlig diagnos, och i så fall vilken diagnos?
 Nej

11. har du någon dröm som du strävar efter eller lever du just nu din dröm?
Lever efter min dröm, fast lite mer pengar på kontot är alltid något ja längtar efter

jag utmanar; Erika phil, pb,Annsofie, Emma, Jk, Annah
tyvärr kommer ja inte på mer som bloggar som ja känner

Mina frågor :
1.Hur träffades du och din kille, Man?
2lvad är de bästa i hans personlighet?
3.Varför kompleterar ni varandra?
4.Hur länge har ni varit tillsammans?
5.Vad tror du din kille, man tycker är så bra me ddig?
6.Hur ser erat bästa tillfälle, date, träff ut som ni haft tillsammans?
7.Vad är dina bästa sidor?
8.Vad är dina sämsta?
9.Vilken frukt älskar du mest?
10.Vad är de godaste  att äta?
Vad är din favvo dricka?


så ni ska besvara mina 11 frågor, formulera om 11 nya och skicka dem till 11 personer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0