Dansuppvisning

Söndagar har Evelina gått på dans denna termin med kusin engla

Och cornelia har gått tisdagar med zaga o mig o syrran, när ja inte haft kurs för då har syrran gått med båda !

Första terminen tjejerna går på en aktivitet o de har älskat de!!

Igår var de uppvisning på borgen
Inför massor folk, trodde aldrig att Evelina skulle våga!
Men hon var oroligt modig o duktigt !
Jag var så stolt att ja till o med grät en droppe!

Så glad att se Evelina lyckas o våga o övervinna sin rädsla ! Modiga bästa dotter ! I rosa kläder till rosa helikopter !

Jag var så stolt!!

Cornelia var med på scenen tillsammans med mig o andra mammor o barn , vi dansa honkey tonky
Cornelia var med super duktigt !

Efteråt åkte vi o fira med Mc !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0