Ledigt!

Ännu en dag ledig med barnen ;)

Håller på att boka tid hos någon fotograf men ja är kräsen, billig o sen vill ja ha bilderna redigerade o på datorn, en tjej emma Nilsson har fotograferat tjejorNa förrut men hon är upptagen ! Hon är jätte duktig , även Anna Sjögren har fottat förut med duktig

Vad tycker ni är rimligt att betala?


jag tänkte ha bilderna här på bloggen!
Och vill fixa de snarast!

Har ni några andra tips på fotografer eller hobby fotografer?
Som hat tid snart?


Tips tas tacksamt emot!



Kommentarer
PB

Min kompis Yvette fotar ju, kolla med henne. Annars skulle jag försöka ta fina bilder själv om jag var du, du har ju en fin kamera.

2012-01-04 @ 15:09:45
Tessan

Min gubbe Thomas fotar ju, kolla på www.wirgart.se/photo

Hör av dig om du är intresserad!



Kram Tessan (Hulda)

2012-01-04 @ 16:53:25
URL: http://www.wirgart.se
jessica

tackar tessan =) ska kolla hans sida

tack även pb =)

2012-01-08 @ 08:21:43
Rasmus

Din grannes som Kim Hellström kimhellstrom.se eller Tom Roberts tomroberts.se. Både killarna är unga o duktiga!!

2012-01-08 @ 20:26:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0