känner ni ture sventon??

Vet alla vem ture sventon är?
Han som leter efter mysterier och besatt av semlor
han gör allt för att få äta en semla

jag har en ture sventon i mitt liv runt omkring mig
han äter aldrig något godis eller något chips
tränar 3 dagar i veckan och äter bara husmanskost

MEN HAN ÄLSKAR SEMLOR
och dessa tider tryckar han MINST 1 semla om dagen

jag som försöker börja mitt nya nyttigare liv
har de inte så lätt

för pappa kommer ju hit och hälsar på rätt som de är
detta hade han med sig igår





Kommentarer
PB

Vill man vara fin får man lida pin. Det är bara att stå emot vännen! Snart är jag också där, då kan vi kämpa ihop!

2012-01-22 @ 21:04:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0