jag förlora den

Jag är så oerhört ledsen så mycket sorg i mitt hjärta det har hänt något så fruktansvärt
att ja inte vill inse!
Andra helgen i dec, skulle vi åka och lussa för dannes mormor o morfar.
som alltid hade ja min underbara kamera med mig, och de var typ 300 bilder på den.


Jja tänkte att ikväll när ja kommer hem så ska ja föra över resten av bilderna.
När vi skulle åka därifrån bärde ja hugo, dannes systersbarn och danne bar kameran och alla påsar.
När vi kom fram till bilen satte ja in hugo i sin bil

och när ja sedan kom till våran,

trodde ja att danne hade packat ihopp allt MEN ICKE SA NICKE troligvis glömde han kameran på parkeringen,,,,,,,,,,,, ja är så ledsen sorg i hjärtat utan min kära kamera...........
HATART!


Kommentarer
Milla

Men är den borta för alltid menar du?

Jag fårstår din sorg, jag skulle vara så förtvivlad, lider med dig.

2012-01-08 @ 16:00:26
URL: http://cmillis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0