sviss

så flög den förbi helgen den kom så fort och lika fort är den slut.

Denna helgen har ja verkligen varit vilande, jag är så himla förkyld
att ja bestämde mig för att ta de lugnt o hoppades på att bli frisk

men icke de känns bara värre, eller inbillar ja mig?

två härliga barnkalas har ja o evelina varit på i helgen i alla fall
väldigt mysig JAG ÄLSKAR KALAS =) två härliga 5 åringar
nästan så ja tycker de är roligare, en evvan med kalas hahha

danne har målat inne i badrummet, målat tak och fönster
de bli så fint i vitt Nu ska vi bara hitta en fin badrums möbel att slå till på =)

fönstret vart så bra att nu tycker ja danne kan måla alla fönster vita
blir ju mycket ljusar o fräschare =)

sen har vi myst bara familjen med hunnit gosa massor , både stora o små =)

puss o hej leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0