Lägga av

Det gäller att sluta när man är på topp! Jag gör de efter 5 säsonger väljer ja att sluta med Meandi !


Älskar kläder , älskar att vara ute på träff! Men tiden finns inte längre mitt jobb som föreskolechef tar upp mer tid och sen vill ja ägna mig åt mina barn!

Tack. Tusen tack till alla vänner som ställt upp o haft träffar , handlat av mig och stöttat mig utan er hade ja aldrig varit en bra säljare på topp!

Som gåva för att ja sålt 5 säsonger fick ja en riktigt fin väska är så stolt!

Love jeZzie



Kommentarer
PB

Vet ju hur mycket tid du lagt ner och hur mycket mer tid du vill ha till annat. Me&I finns ju kvar iaf! Tycker du gjorde rätt! KRAM

2011-11-14 @ 13:45:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0