snart semester



jobbar bara denna veckan med sen är de 6 härliga semester veckor framför mig ja längtar.
på jobbet håller vi på att trappa ner, slappna av, fixa de sista papperna, skicka hem lite teckningar.
plocka i ordning och förbereda inför hösten.

Jag ihopp med min personalansvariga har även haft arbetsintervjuer med olika kokerskor.
mycket intressant, tänk vad en del har varit med om i livet, eller en del inte varit med om .
Intressant just de där mötet med olika människor. Känner ja utvecklats och lärt mig massor på senaste.
framför allt hur man håller en profissionell anställningsintervju.

Jag har mina 2 klara favvisar nu ska vi bara fatta ett beslut.

Jag storm trivs verkligen på mitt jobb
och framför allt med denna underbara kollega

Annelie o ja är sjörövare våren 2011



snygga va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0