nu är glada julen slut

Tänk va skönt det varit med nästan tre veckors ledighet ( har ju bara jobbat endast 3 dagar på dessa veckor). Vi har gottat oss så !!!!

Nu är man tillbaka på jobbet & ingen mer ledighet förrän slutet av april då påsken kommer.
Vi har verkligen haft de riktigt mysigt, förrutom lite sjukdomar.

 vi passat på att umgås med en hel del underbara vänner
men även massor släkt och familj.

Har verkligen varit super härligt. även massor utelek har självklart varit en av dagens aktiviter.

Igår plocka vi ner granen och allt julpynt.Kände genast hur tomt de blev i fönstren
och kom på massor av saker ja vill köpa
- nya lampor. fick två av mammasen att ha i köket tur de.
-ny vardagsrumsmatta
- nya dukar
-nya blommor

men fattig som man är denna januari månad får man vänta.med alla inköp?
eller behövs de verkligen?
nyårslöfte....shoppa mindre..........

tog därför de lilla jag hade och gjort de möjligast mysigast.
Passade även på att flytta lite på sofforna .alltid kul möblera om lite
som min  vän annah säger......

jag har hämtat ut min kamera snacka om att jag vart glad
måste lägga in korten här på datorn med så ni får se =)

pöss och hej lever pastej



Kommentarer
PB

Det där nyårslöftet kommer du aldrig kunnda hålla Jessica :P

2011-01-12 @ 16:11:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0