helgen som varit

Denna helg blev de inte så mycket med som ja kanske trodde

Fredagen på jobbet var underbar, glada barn,glad personal
och härlig mat

glad och nöjd knallar ja från jobbet för att hämta barnen
samtidigt som ja prata med pappa i telefon

utanför pulka backen, ramlar ja- min klant
pladask framot.

ajajaj redan börja de verka min fot
jag vred till den på något konstigt sätt kan inte förklara hur
men så ont de gjorde

fick ringa danne så fick han och hansjobbar kompis komma
och bära in mig i bilen och hämta barnen

fredagkväll låg ja kvidandes i soffan så otroligt ont.......

som tur var kunde ja sova hela natten riktigt skönt
och på morgonen när ja vakna kändes de lite lite bättre

snälla mamma och pappa kom med bandage och plåster.
då kändes foten mycket bättre

och på eftermiddagen kunde vi ge oss av till Annies 30 års kalas
där åt vi gott och hade trevligt.......

barnen somna i bilen på väg hem så trötta.

söndagen spela danne bandy,
mamma bjöd mig barnen och syster och barn på busfabriken
jag halta omkring där och de andra lekte för fullt.

hhii

kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0