sjukar

hejsan hoppsan

Usch usch denna vecka har inte varit alls rolig
Barnen han bara gå till föreskolan på måndag

Sen låg både danne och Evelina i feber, hosta, förkylning
inget vidare

Danne har varit på vårdcentralen och som vanligt
har han öroninflamtion och Bihålsflamtion!!!!

fy han bara ligger är verkligen jätte sjuk och har jätte ont.
Vi försöker ändå pyssla ihopp dagarna
och jag har jobbat och varit hemma lite
samt att vi fått hjälp av svärföräldrarna och dannes syster.

vet inte hur vi skulle klara de annars.De är GULD VÄRDA!

Jag har haft kvällsmöte och även haft föräldramöte på barnes förskola

livet är ett pussel, tur att bitarna faller på plats någerlunda i alla fall

nu hoppas ja bara danne blir riktigt bra och frisk
så vi kan gå på fest på lördag som planerat
men just nu ser de mörkt ut fy tusan
jag som längtat och ser fram emot sååååå

kramar


Kommentarer
PB

Du kan väl gå på festen för det.

2010-11-11 @ 19:51:06
Josefine

jag hoppas med ni kan komma!! iaf du som pb skrev! det kommer bli kalaskul!

2010-11-12 @ 09:27:34
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0