29 år

Vilken lyckad födelsedag........ kan inte bli bättre.
jo vädret kanske...........

på jobbet vart jag uppvaktad med att sitta i fina stolen.
dricka en kopp kaffe och önska sång till samlingen...... jiha
kalas för mig hade vi förra veckan när vi fira ett barn.
ja fick present kort på gina av mina underbara kamrater.
De är bara för snälla!!

På kvällen igår kom dannes familj och fira mig
vi bjöd på taco paj och efterätt.fick pengar och blommor

i helgen kommer min familj och firar mig, vi måste dela upp de
för de blir för mycket folk annars.

på kvällen när barnen somnat myste danne och ja framför brasan
med god dricka så mysigt.
Firade ju även 13 år tillsammans älsklingen och ja =)

Tack daniel för du står ut med mig, mina bitch utbrott, min slarviga städning, mina jojobantningar,mina fyller. Mina skavanker och alla mina brister. TACK FÖR DU STÖTTAR MIG I VÅRT OCH TORRT OCH FÖR DU ÄLSKAR MIG FÖR DEN JAG ÄR! Jag skulle aldrig  varit den jag är idag utan dig. 

Jag beundrar din uthållning, ditt tålamod och din höga stressfaktor, Ditt alltid glada humör, alla dina snälla peppande samtal. Din sociala kompetens, Ditt underbara sätt att vara pappa på till våra barn, JAG ÄLSKAR DIG DANIEL GILLBERG DU ÄR MITT ALLT OCH LITE TILL. DU ÄR DEN BÄSTA OCH UNDERBARASTE POJKVÄN MAN KAN HA.


 
Vi har förlovat oss,flyttat ihopp OCH DET BÄSTA AV ALLT, vi har skapat två sådana UNDERBARA, VÄRLDENS BÄSTA OCH FINASTE!!!!!! våra älskade döttrar!

tusen tackar ÄLSKLING



Kommentarer
EmelieCatrine

Du kanske har sett att jag har fixat din blogg nu, vad tycker du? Mejlade dig också... Tyvärr går det inte att få headern större då bilderna var så små...



Kram!

2010-11-23 @ 20:13:25
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Emma Svensson

Härligt med en lyckad födelsedag!!!



Grattis!!



Kram kram

2010-11-23 @ 20:46:42
URL: http://linusludde.blogg.se/
Annah

Åh våra bästa vänner...ni är som gjorda för varandra Daniel och du



.....precis som du och jag är gjorda för varandra att vara allra bästa vänner.....Du och jag, pullan! ;-P

2010-11-24 @ 21:14:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0