en tradition

hejsan hoppsan =)

Gud vilken underbar ledighet, danne har varit ledig i fyra hela dagar.
Vi har varit på loppans 30 års fest, varit på middag hos syster med familj
stor handlat, satt upp staket i trädgården.rensat ogräs.
rensat barnens garderober. fikat hos Åsa och danne
och varit i svärtinge och plockat gullvivor en tradtion som vi gör varje år.
mega mysigt, dannes mamma och jag, hans syster och barnen.
Vi gick där plockade ,småpratade,skrattadde


nu står de är bukett gullvivor så fint på vårt köksbord, UNDERBART!









Kommentarer
Erika

Gullvivor är såå vackra,härlig tradition,sånt som sitter kvar!!



Sålänge jag minns har vår mamma alltid tagit med oss på blomplockning,plockade dagligen in nya buketter till hemmet när det stog i blom,sånt lever kvar & nu gör jag sånt med mina barn,för att inte tala om alla buketter de plockar själva!



Underbart med traditioner!



Saknar dig,ska bli riktigt kul imorgon!



Kram Erika

2010-05-18 @ 22:12:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0