Vår

Gud så underbart ÄNTLIGEN BÖRJAR DET BLIR VÅR
man blir så otroligt glad...............

fåglarna sjunger och vattnet droppar
till förskolan idag blev de fleecefodrat regnställ och fodrade gummistövlar
evelina var lyrisk och plaska i varenda lite pöl på väg till förskolan.
SÅ GLAD =)
 
idag var cornelia och jag på bvc hon fick inte ta någon ettårs spruta
denna gång heller!
De tyckte hon var för roslig,snorig.. men mycket bättre en sist =)
Så nu får vi vänta en vecka igen *pust* vill bara få den där sprutan överstökat

på vägen hem somna cornelia och jag kunde jobba lite, sen ta kaffet och sätta mig i solen =)
längs hus knuten så underbart.
Käkade lite lunch och babbla i telefon.

På eftermiddagen idag gick evelina och vi sakta hem styrde i snön och gick och babbla
sen hem och käka lite mellis och sen var de dags att börja med käket !

på lördag fyller snuttan 4 år, SANSLÖST helt plötsligt är man där.....
min lilla tjeja är 4 år. Som har väldigt intressanta tankar och ideer
och frågor just nu,även en stark vilja och trots. Älskar att byta kläder och leka rolllekar,pyssla.
Väldigt social och oftast glad .De beskriver Evelina

Jag är så stolt över Evelina så stolt och glad över henne!
Känner mig så lycklig som har henne .min första dotter
Evelina Jessica Gillberg , JAG ÄLSKAR DIG





''


puss


Kommentarer
Erika

Tänk va tiden går du,4 år =) Å du beskriver ju verkligen Evelina precis som hon är,alltid glad,trotsig ska man vara =)



Hoppas ni får en solig fin dag =)



KRAM Erika

2010-03-10 @ 07:28:33
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Erika o Emma

Fina fina Evelina!

2010-03-10 @ 12:56:54
Emma Svensson

Visst är det härligt med vår!!!



Å visst tusan går det fort! Tänk va 4 år....jag blir förundrad varje gång barnen fyller å särskilt Linus, tänk att jag varit mamma så länge nu - trots att det känns som igår...



Kram på er

2010-03-10 @ 15:01:29
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0