utmanad

Jag har blivit utmanad av Pb och Carro

7 Sanningar om mig

1. Jag hatar öronvax och långa naglar ( naglar som ej är i ordninggjorda då allts) främst på barn
och framförallt på mina egna. ÄR MYCKET NOGRANN att de sköts ordentligt. ser ja att barnen har långa naglar och med svart under får ja nästa dåligt samvete att jag inte sett de innan, och måste klippa eller ta bort öronvaxet direkt. oavsett om vi är hos någon annan.

2. Jag bantar till och från och har testat nästan allt och alla metoder. bantningen styr med humör
ibland struntar jag i det helt. och ibland blir jag helt extrem, tycker det är svårt att hålla en lagom nivå.

3. Jag är inte så uthållig tröttnar fort på visa saker, får ja inte upp en barnmatsburk tex blir ja frusterad o struntar i det direkt. (mot min andra hälft som kan hålla på i evigheter)

4. hatar när jag är osams med någon och ger mig direkt, fast de kanske inte ens är mitt fel för att ja vill inte var ovän med ngn, detta händer inte så ofta men om de händer mår ja fruktansvärt dåligt.
Ibland är ja till och med extrem och vill vara alla till lags.

5. Ensamhet är det värsta som finns , jag skulle aldrig kunna bo själv eller vara själv i långa perioder.
är översocial och har väldigt många vänner, träffar gärna någon varje dag oh tycker det ger såoerhört mycket.
Det är så intressant med andra människor!! Det bästa som finns här en fest eller födelsedag med massor av människor både stora som små och jätte många att prata med. Ibland känns de därför som ja skulle kunna skaffa massor av barn för att alltid ha ngn omkring mig.

6, Tycker att de är extremt viktigt att ha rent och fint på toaletten här hemma och städar den näst intill varje dag både handfatt och toa, sen är de inte lika viktigt hur det ser ut i badrumsskåpet, eller i andra hyllor.Älskar KLORIN!

7. Sportfåne har alltid varit intresserad av sport och går gärna på flera fotbollsmatcher under en säsong.
älskar även att titta på hockey eller innebandy eller basket. Kan ändå ibland tröttna på mannens sportintresse.

Jag utmanar :
Erika P
Emma
Ladida
Ingesdotter
Boqvist

hoppas ja inte tar ngn som redan är utmanad.


Kommentarer
Josefine

skrattar hjärtligt åt 3:ans bekännelse! ses imorn! puss

2010-03-04 @ 12:27:16
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0