sommar

gud vilket underbart väder, vi har varit ute eller är ute nästan jämt.
jag älskar sol jag älskar bad, sommar passar mig perfekt
men vintern är med oki =)




ska passa på njuta och ta till vara på mammaledigheten

för den 9 augusti börjar jag jobba =) då har jag varit hemma i
1 år och 8 månader ,gud vad fort tiden går!!!!!

Igår var vi i svärtinge på förmiddagen, sola och bada i poolen.
Åt även mega god mat där.
På kvällen kom syster och min mamma och vi lekte med barnen
och fikade lite. min pappa han jobb 12timmars pass =) men han var lika glad för de.

idag fyller åsa min barndomsvän år hipp hipp hurra för de =)





puss



Kommentarer
sofie

härligt det låter, ringer ikväll gumman får vi bestämma om helgen. kram

2010-06-08 @ 13:23:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0