helgen

Denna helg hade vi inget planerat så skönt
bara ta dagen som den kommer...............

fredag kom danne hem tidigt från jobbet. vi käka taco
och satt ute kvällen lång. barnen lekte på tomten och åt popcorn
detvar vakna länge =)

lördagen sov vi länge, när vi vakna och såg de underbara vädret,
packa vi badkläderna och åkte ut till sörsjön till mamma och pappa i husvagne.
Vi vart borskämt med god mat och fika, och de skojade med barnen för fullt.
ja träffa många kompisar som var där ute och bada med sina barn
bla elin me ludvig blev massor prat och skratt.





söndag sega vi med länge för att sedan åka och köpa lite fika o blommor
och hälsa på min vän jossan och sadde som fått lilla Noah.
Var oerhört skoj att se dom och prata massor.
vill du läsa om jossan kolla hennes blogg
http://josephines.blogg.se/





på kvällen åkte vi och lämna barnen hos dannes föräldrar som
ska ha dom när vi jobbar denna vecka.----
Annah och ja var ute och gick på kvällen lång lång promenad.

nu har ja jobbat i två dagar och de känns inte som jag varit hemma
i 1, 7 månader, trivs som fisken i vattnet på jobbet och de 7 timmarna
bara rinner förbi. Självklart saknar jag mina egna barn på dagarna.
men vet de har de toppen hos farmoroch farfar.

puss från mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0