veckan som gått

Denna vecka har bara flygit i väg, riktigt snabbt har det gått.
I måndags var therese(blingo) här med leo som är nästan lika gammal som cornelia
och Bianca som evelina lekte med.

i tisdags åkte vi ut till åsa och clara, Alice och fastna där ute med bilen, åsas karl kom och rädda ut oss
där ifrån senare på eftermiddagen. Åsa är min barndomsvän, vi har varit kompisar i vårt och torrt.
och nästan prickigat in båda mammledigheterna, så mycket kaffe och babbel blir de när vi ses OFTA.



I onsdags kom syster med zaga för att prata och leka,morfar var även här och skotta
på kvällen så var erika,och jag loppan ute och käka det var riktigt trevligt,
båda mina gravida vänner så glada för eran skull. tack för en toppen kväll.



torsdagen var de mammafika här. på bilden är de cornelia och alva,(pbs tös) vi träffas med jätte ofta
och har känt varandra sen mellanstadiet, kul att vi kommer bo ännu närmare varandra.toppen
att med vara mammalediga ihopp, mycket babbla och kolsyrat vatten(förr cola light) blir de.


fredagen åkte vi ut till erika och barnen för att åka i deras backe och busa hos dom.
hade verkligen jätte trevligt, tjejorna leker så himla bra med varandra nu. och wiggo och cornelia
kröp omkring och kramades massor med. wiggo prata massor så gullig. kallade cornelia för lillan
de lät så gulligt!!Erika och jag har gtt i pararell klass, träffades när vi fick första barnen och ses bara mer och mer.
kaffe och skvaller, gud vart kvar på mat med, erika du är  för snäll.

kvällen åkte vi ut till svärmor och svärfar,evelina klippte sig först 
danne skulle på bandy .denna vecka har danne tränat för mycket nästa vecka får han allt vara hemma lite mer.
så ja hinner prata i telefon massor och länge med sofie.hih


många glada hälsningar


Kommentarer
Josefine

haha ja sådär uppblåst som jag gör mig kommer jag verkligen att se ut snart utan motion och med god aptit;)

2010-01-23 @ 19:22:07
URL: http://josephines.blogg.se/
Emma Svensson

Fullt ös, va mycket kul ni hittat på :)



Kram på er

2010-01-25 @ 19:40:41
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0