måndag =)

I helgen lämna danne och jag bort barnen och gick och såg sist stig larsson filmen
tusan vad bra den var, älskar alla tre filmer de kan ja varm rekomendera.
alltid skönt att göra något på egen hand med och barnen hade de toppen hos mormor o morfar.

idag har de varit en lugn och skön måndag, therese och leo kom på förmiddagen
och vi babbla barnkläder för fullt. ååh blir ännu mer shoppingtokig.
ändå håller ja mig duktigt nu fast man blir bra sugen.
Mamma peningen med lägsta nivådagarna är ju inte bland de bättre.

på eftermiddagen hr vi lekt och busat för fullt ätit 2 apelsiner och lagade
sen man tills en trött man kom hem från jobbet.

jag har ju lämna in min trasíga mobil idag fick ja besked att ja får fixa en ny
tusan vad skönt, känner mig så tom utan en bra kalender och sms knappar =)
jezzie=smsgalen.

imorgon blir de långpromenad och även hinna med och ta sista sprutan.

puss



Kommentarer
Anonym

nu är ja me en bloggare=)

2010-01-19 @ 16:18:59
Emma Svensson

Mysigt med bio! Å barnkläder är ju helt enkelt för kul :)



Kram!

2010-01-21 @ 20:36:35
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0