fredag =)



Denna veckan har Evelina varit på dagis , hon var helt lyrisk i att komma tillbaka dit.
värsta lyckan. Cornelia och jag har tagit de ganska lugnt och eftersom hon varit snorig
och hostig,så ja ställde in mammafikan som var planerad här.med några divaz brudar
Hon har varit väldig pigg men snorig.som vanligt tror ja de är tand på g
men de skulle lika gärna kunna vara en förkylning



Pb och Alva tog med mig och cornelia på en långpromenad runt fiskeby  stället.
(Då smittar ju inte förkylningen ändå)
gud så många gånger man gott den rundan, och fort, gjorde de varje dag bla då när
ja gick ner 24 kilo. Men som sagtde var ett bra tag sedan nu.
tur man hade pb att babbla med om allt och inget annars skulle ja aldrig orkat mig runt.
Men nu ska ja ta tag i de hela försöka gå den rundan lite oftare, den är riktigt bra knappt inga bilar. 
Snacka om att ja var bra mör efteråt helt slut, somna gott den kvällen.



ikväll är de fredag och syster och barnen kommer hit och myser. Skönt de börjar bli lite varmare så man kan vara ute länge utan att frysa. Massor av snowracer åkning har de blivit.
och idag har jag barnen varit en sväng på öb fyndat massor =)

ska även unna mig ett glas vin eller två =) god mat och lets dance!!





Kommentarer
PB

Vi tackar för sällskapet på Fiskebyrundan. Det är alltid mycket lättare när man har någon att babbla med. Vi får kämpa på nu vårat sista halvår innan jobb å vanlig vardag. Önskar er en underbar helg! KRAM

2010-01-15 @ 22:27:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0