julgransplundring

ledigheten var underbar och barnen fick var uppe lite extra länge,
vilket de fortsätter att göra fast de är vardag, strävar mot att få tillbaka
våra rutiner. men de är svårt, så kvällarna för mig har varit nattning
av barn sen slockna ja oftast själv. hehe
+ att dannes bandysäsong är verkligen het just nu, så han tränar mycket om kvällarna.

men nu börjar lite egentid om kvällarna förrutom tvätt och städ här hemma =)

Gud man saknar datorn och bloggandet!!

idag har cornelia och jag varit med pappa på mitt jobb och haft julgransplundring.
vi klädde ut pappa till tomte så han kom och överraska barnen, var riktigt roligt.
cornelia bara lyste som en sol att se alla barnen. och morfar i tomtedräkt var mycket konstigt.



på eftermiddagen lekte jag och barnen här hemma styrde och fixa lite också.

helgen som var var vi hos loppan och sadde på middag det var himla trevligt
och vi fick en superbra julklapp =) +att ja fick en present som används dagligen,tackar


vi träffade även mina föräldrar ena förmiddagen och dannes andra dagen.
danne har också spelat bandy match, och vi har även busat massor i pulkabacken.

puss från mig


Kommentarer
Erika

Visst är det svårt att komma tillbaka till sina rutiner,både morgon å kväll tycker ja!

I måndags när vi skulle va på dagis tidigt var det chockartat att gå upp ;) hahaha..har ju haft sån tur att barnen sovit skapligt länge på mornarna under hela jullovet =)



Har Evelina börjat dagis igen nu i veckan?

Inskolningen går toppen här,å imorgon ska nog Alwa vara kvar hela dagen själv!!!



Hör av mig imorgon!



Kram Erika

2010-01-13 @ 20:36:17
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Emma Svensson

Låter som en bra dag ;) Kul med julgransplundring!



Kram på er

2010-01-13 @ 20:47:18
URL: http://linusludde.blogg.se/
PB

Åter till vardagen, men detta innebär ju oxå mer mammafika och mer träffar :) Puss från mig

2010-01-14 @ 08:47:55
Josefine

tack själv för träffen. du vet ju vad vi kommer planera nästa gång vi ses hos er;)

2010-01-14 @ 21:54:32
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0