ute

hejsan hoppsan alla glada

UTELEK ÄR BLAND DET BÄTTRE !!

Vi har verkligen älskat att vara ute i snön, oh nästan varendra söndag har vi, barnen
gått bort till stora pulkabacken och åkt massor.
Vi försöker vara ute minst 1 timmar ngt varje dag förutom när det är jätte kallt

söndagar har danne och jag tagit som tradition nu, att knalla bort till backen med barnen
tidigt tidigt , leka, åka pulka , åka isbana!!!! ja allt mega mysigt


MEN .........

NU BÖRJAR JAG BLIR TRÖTT PÅ SNÖN
NU ÄR DET INTE LIKA ROLIGT LÄNGRE

JAG VILL HA VÅR!!

här kommer lite blandade ute bilder








Kommentarer
Erika

Utelek är toppen =) Men det vet du ju att jag tycker ;)



Kram

2010-02-19 @ 07:22:31
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Erika

Ser fram emot att komma å palla dina äpplen i sommar ;) Kaffe på tomten =)



Kram igen

2010-02-19 @ 07:23:06
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0