tisdag

hejsan hoppsan

gud kvällarna här hemma har det varit full fart och svårt att få barnen att sova
jag har haft dåligt om tid att sitta framför datorn därför inte så ´mycket bloggande.

idag pb och jag en långpromenad där det är plogat , riktigt skönt att röra på sig länge
på senaste tiden har det mest blivit korta promenader. PB och jag babbla för fullt
och det gick riktigt bra att gå.

när ja kom hema kom min älskade syster och pappa på besök vi käka lite lunch
och tog en kaffe på det och prata lite strunt, zaga och cornelia lekte för fullt,
cornelia reser sig hela tiden men tar bara ngt steg själv men verkligen på god väg nu.

på eftermiddagen gick ja och handla lite fruktsallad och sedan hämta evelina.
som var uteo och busa i snön, det tycker jag är bra när de går ut mycket på dagis.

vi kom hem käka mellis sen kom erikaw o emma och fika
gud var riktigt skoj att ses det var så himla länge sedan. vi hade massor att prata
om . och emma hade växt massor med både på länge och i språket.
barnen lekte och busa massor tills de vart både trötta och hungriga.

i morgon ska jag och cornelia på mammafika hos pb o Alva !!

kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0