brio sing





jag säljer min väldigt omtyckta
Mycket fin och och verkligen välvårdad svart Brio sing vagn både ligg och sittdel
och även bilbarnstol som kan sitta på vagnen.
Inköpt ny Från sommaren 09.
fläck och felfri.

BRIO SING är lätt och kompakt, enkel att fälla ihopp och svänger kring sin egen axel
En minimalistisk och funktionell vagn som gör babylivet både enklare och roligare.


Kort om vagnen:
* svängbara framhjul, går att låsa
* både sitt- och liggdel är vändbar
* pumpfria däck
* teleskophandtag
* rymlig och kort undertill
* inga fel på vagnen




intresserad mera hör av dig till mig

anledning till att jag säljer................

jag är barntokig i alla olika barnsaker och nu vill ja ha ngt nytt eller kanske en rosa vagn till cornelia


Kommentarer
Anna

Du är galen!!!

2010-02-12 @ 15:39:45
Heidi

Jag är jätteintresserad av den vagnen! Pris? Maila gärna på: [email protected]

2010-02-14 @ 17:12:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/heidi
Heidi

Jag är jätteintresserad av den vagnen! Pris? Maila gärna på: [email protected]

2010-02-14 @ 17:31:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/heidi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0