första arbetsdagen

hejsan hoppsan

Vill bara meddela att första arbetsdagen gick super bra.
Min arbetstid var 9.30-.13.30 hiih kändes lite lagom
gud kan inte släppa att jag ska jobba 75% det är så himla super bra
och toppen mega bra tider.
kände mig så himla nyttig att gå och jobba som ja verkligen gjort något......
+ att ja hade massor av energi till hemmet sen =)

Kändes bara som ja kom till jobbet igår, sen skulle ja gå hem.
Var jätte roligt att träffa både personalen, barnen och föräldrarna =)
Mycket roligt har hänt och man ser att min arbetsplats vill framåt och utvecklas
Sådant jag verkligen tycker om.
+ att barnen är mega glada att komma hit och de har verkligen saknat sin förskola
under sommarledigheten.

Hemma hade de gått galant. Evelinas dagiskompis Wilma ringde och ville leka

Så danne hade varit där med henne ett tag. Sen var de hos nebban som med är föräldraledig med Zaga och Engla.

På eftermiddagen igår var vi i wasa parken och lekte gud vad fint de kommer aatt blir men de var inte klart ännu på långa stunder..........Barnen bada fast de var ganska kallt. brrr

På kvällen var vi hemma hos nebban och syrran och kolla och hejja påv årt lag IFK!!!!!



Kommentarer
sofie

hej vännen! gud vad kul att det har gått bra med jobb och hemma, det kommer bli toppen det här. Själv ligger jag hemma och är sjuk, hoppas jag är frisk till sön gaaahhhh puss

2010-08-10 @ 09:32:02
Lottiz

Vad roligt att du öppnat upp bloggen igen. Var låst ett tag så jag kom inte in. Vad stora dina tjejer blivit och så söta så.

2010-08-10 @ 12:57:08
PB

Vad roligt att det känns bra för dig att jobba igen. Hoppas jag också får samma energi sen när jag också ska börja med allvaret.

2010-08-10 @ 18:36:12
Emma Svensson

Så skönt att första dagen gick bra! Men shit vilka tider, ska du jobba så varje dag? Fast då får du väl inte ihop dina timmar du ska göra va? Hur som helst kanonschema ju, sånt skulle jag kunna tänka mig när det är dags för mig att börja jobba igen..NI behöver inte personal ;)



Kram kram

2010-08-10 @ 23:07:40
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Så otroligt perfekta tider fick du vännen,så skönt!

Vasaparken får vi ta å besöka ihop någon dag,me busarna,kanske mellis där nästa vecka?!!!



Ses ikväll,ska bli så himla mysigt & kul! Kom massa tidigare så vi kan prata en massa!



Puss & Kram

2010-08-11 @ 07:05:50
jessica

tusen tackar för alla komentarer mega skoj att läsa =) emma- nej inte varje dag må, fre slutar ja annorlunda men annars varje dag 13.00 perfekt =)

2010-08-13 @ 19:50:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0