en plats

Jag tror att alla människor har en "menad" plats på jorden
en plats där de är meningen att man ska bo,leva, jobba ja allt.

Jag tror att vissa människor känner att dom är på den platsen!
i alla fall med något.......tex. man trivs där man bor, men inte där man jobbar
eller ja tvärtom,........ ja ni kanske förstår

Man trivs med dom man lever med och dom man känner.
Man skaffar de vänner,bekantskaper som de är meningen att man ska träffa
oavsett om de är på gott eller ont.

Jag känner att ja just nu trivs med allt ja har omkring
mig, och känner mig väldigt nöjd i livet just nu!

det känns underbart!

Hittar man inte den menade platsen eller de man inte är nöjd med ,då måste man söka den själv.
Göra något åt de man inte är nöjd med. Det har ja i alla fall lärt mig!!

sånt har ja tänkt mycket på senaste
over and out



Kommentarer
Elin

så bra skrivit Jessica och härligt att höra att du är så lycklig!!!! puss o kram

2010-08-31 @ 19:32:49
PB

Vad skönt att du hittat rätt plats och att du är så glad och lycklig med din tillvaro :)

2010-09-01 @ 18:31:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0