nu leker vi lilleskutt och bamse

Kolla varifrån!









nu leker vi lilleskutt och bamse här hemma. Med morot och allt. Snart blir de bad för båda barnen!

Idag har ja träffat mammalediga erika och pb =) och även Åsa med barnen, så himla skoj vi gick till parken hade med fika. Babbla . nästan halva diaz gänget hemma hos mig.

I morgon blir de ännu mer träffa då ska jag och cornelia gå ner till baycafet. Det är himla mysigt, med sångstund och dock teater+ att man träffar massor med andra mammor i området. ÖPPNA FÖRSKOLAN ÄR VERKLIGEN ATT REK. för er som ska eller är mammalediga. man kan lika gärna gå dit själv med sitt barn eller med en kompis.

ikväll ska danne på speedway och heja på vårat lag vargarna! usch ja vill inte alls gå alldels för kallt stå där och frysa. härligt med kalla fina höstdagar, njuter och är ute mycket, massor med kläder på sig =) Men att stå en kväll sådär och se speedway nej de är inget för mig. myser ja hellre med barnen inne.

jobbar en hel del för tiden med me mitt UNDERBARA EXTRA KNÄCK gud vad skoj de är!!
vill ni ha en träff hör av er till mig............ fina grejor vet ni =)


Puss



Kommentarer
Erika

HAHA,så söt hon är lilla lilleskutt Evelina ;)



Kul det ska bli på fredag,ser vi fram emot!

Ska jag ta med nått?!!!



Massa Kramar

2009-09-29 @ 18:21:18
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
syrran

Söt kanin! Puss från moster

2009-09-29 @ 20:55:09



Vilken söt liten kanin men kan du vända på korten??



Puzzisar från momrmor

2009-09-30 @ 11:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0