hälsa på hos min mamma o pappa

3259baca9a7d657d5b584c9db7ae7d14.png

 

nu är vi och hälsa på hos min mamma och pappa. Fikar och har de trevligt. Kul att göra lite en vardag kväll tycker även Danne. Som jobbat väldigt mycket senast tiden.

Jag uppskattar så enormt att åka till mamma och pappa och hälsa på det känns så skönt, de känns så hemma, fast det inte är den lgh jag växt upp i. Men hemma hos mamma och pappa känns allt så bra.

                               JAG ÄLSKAR MINA FÖRLÄLDRAR vet inte vad  skulle ta  mig        till utan dom, älskar min mammas posetiva energi och min pappas lugn men ändå alltid så glad. De ger så oerhört bra råd i alla lägen och vet oftast det bästa. Vi träffas i snitt 2 gånger i veckan i bland känns de för lite. Men vet ja alltid kan ringa så fort de är ngt.



Mina föräldrar har skapat mig och min syster ,uppfostrat dom efter sina underbara förmågor! och jag tycker dom har LYCKAS!!!!!!!! DET ÄR UNDERBARA!


                                                                                                                Kramar



Kommentarer
PB

Ja du har fina föräldrar!!KRAM

2009-09-17 @ 21:47:54
Josefine

den som väntar på något gott kan aldrig vänta förlänge............. nja.. det ordspråket känns rätt blaha just nu. men en dag kanske jag instämmer!

2009-09-17 @ 22:12:02
URL: http://josephines.blogg.se/
Anna

Hej! Här är min mailadress. Skicka dom bästa bilderna på barnen och på dig och danne. Jag har pysslat ihop en grej redan, nu fattas bara bilderna. Hoppas du blir nöjd, för bildlogon är verkligen DU!! :-)

2009-09-17 @ 22:29:58
Gunilla Davidsson

Gud va glad jag blev va fint du skrivit Jessica

men vi har ju 6 underbara flickor

GIRL POWER!!!



PUSS mommor

2009-09-21 @ 12:32:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0