lek ute och åker rutchkana

Kolla varifrån!

lek ute ch åker rutchkana efter dagis. Cornelia sover i vagnen. Skönt!! Lite täppt i näsan, så hon är sover hon bäst ute i vagnen som en stock. Samtidigt får evelina oh jag egen tid bara hon oh ja.Minuter flyger förbi.minuterna blir de kvartar,kvartarna blir tilltimmar,Vi leker tiden flyger i väg.

 Evelina är så full av Energi idag. Hon hoppar busar,klättrar oh pratar OCH FANTISERAR MED MIG!!

Det är så intressant att leka med henne,mycket hon är upplevt återspelas,ett bra sätt att få reda På vad de gjort på dagis. Vad som hänt under dagen

Hon pratar o leker, vad hon tycker om, och inte tyckerom. Serverar mig hennes favvomat bla ( i låtsas leken.)Jag leker med henne och lär henne saker i leken.
bla räknar vi köttbullar=stenar .

Det är,intressant,rogivande ,upplevelse fyllt

GLÄDJEN OCH DE STARKA KÄNSLAN VAD JAG ÄLSKAR HENNE HON ÄR MIN PÅMINNER MIG HELA TIDEN

MIN UNDERBARA DOTTER

DEN KÄNSLAN ÄR SÅ STARK!




Kommentarer
Erika

Vilken fin bild på Evelina =)



2009-10-06 @ 20:09:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0