onsdag

idag brukar vi egentligen knalla ner till babbycafet träffa många andra mammor och barn =)
eller bebisar och mammor. men idag var babycafet inte öppet för stammisar
jag räknas visst som en stammis hehe går ju ditt med evelina med ibland =)

så efter vi lämnat evelina knalla vi hem i ösregnet, usch tråkiga november väder.
Det är lätt att man kan känna sig deppig när det är grått och regnigt. Jag brukar tänka positiva tankar, på glada minnen och vara tacksam för det jag har. Inte låta depp och modlöshet ta över. Glädjas åt solens strålar som ibland tittar fram bakom molnen, och solstrålarna i mitt liv… mina barn!

hem för att betala alla räkningar *lika roligt varje gång*.sedan blev det lite lek och bus bara cornelia och jag
gud vd hon skrattar, nu när hon kan krypa och man jagar henne tycker hon de är så hima roligt.
hon är så glad hela tiden 0) när hon ser någon ny person eller någon hon inte känner igen
gör hon en slags miin och bara blänger. det kommenterar de flesta och skrattar åt de =)
jag har försökt fånga de på bild men svårt, för den miinen gör hon inte till mig.
som tur är lyckades erika fånga de förra veckan =)



sen käka vi och knalla vi och hämta evelina, fick även med oss en dagis kompis hem, wilma
som evelina tycker så mycket om. De leker mega bra ihopp

ikväll ska Annah och jag BARA fira varandra och gör en speciell sak ska bli mysigt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0