1 advent

 första advent kom med stormsteg och jag ser verkligen fram emot att ta fram
adventsljusstakarna och adventsstjärnorna och skapa julstämning hemma! 

Ljus kan man inte få för mycket av den
här årstiden. . Det blir lite att fixa med  i dag, alltså.
Men något julbak kommer jag inte att hinna med. Jag ska försöka hinna baka lussekatter och pepparkakor med
döttrarna, men det blir nog tidigast nästa helg.

ikväll ska jag till erika och jobba lite skoj som alltid, men extra skoj hos någon man känner och hennes fina hus =)

Barnen har haft lite feber här hemma inget vidare men tror de börjar ge sig lite nu.

80tals festen igår var toppen hoppas man har lite kort man kan ta av någon på faacebook, annars ni som läser maila mig lite kort =) vi åt god mat, sjöng
låtar och skrattar åt alla utklädda . så bra ) 






Kommentarer
PB

Äsch vem hinner baka. Finns ju andra som gör det åt en, bara att köpa färdigt om man har tidsbrist ;) hi hi

2009-12-02 @ 19:06:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0