9månader



Evelina 9 månader 2006




Cornelia 9 månader 2009

Så mycket händer med Cornelia hon blir mer äventyrslysten för varje dag som går och nu när hon kan sitta själv använder hon händerna för att upptäcka världen. Hon är ännu mer angängen än någonsin och vill ta tag i allt som kommer inom hennes rekhåll. Nästan allt hon tar tag i hamnar i munnen. Hon har blivit mycket mer nyfiken på allt och väldigt social. Älskar när andra barn kommer fram till henne. Men när hon är som mest social i vuxnas närhet kan hon helt plötsligt börja gråta eller uttrycka en ängsla mot andra personer mest killar faktiskt hehe (tykänslig) Hon älskar att pladdra på i sina egna konversationer.  Nu kryper du även massa!! mammas duktiga tjeja =)

Cornelia personligheten träder fram mer dag för dag och jag lär mig mer o mer vem hon är, den bestämmande lilla damen. Som alla mammor tycker, så tycker även ja att hon och Evelina är de finaste i världen. Kan inte fatta att tiden gått så fort och inte trodde jag då att det var möjligt att jag skulle älska dig ännu mer idag än dagen då jag för första gången höll dig i mina armar!! du är mitt allt och vårt alldeles egna mirakel!

kramar


Kommentarer
Erika

WOW,vilka fina bilder på dina sessor =) Jättejättefina. Å så duktig Cornelia är,kryper å allt..

Hoppas du kurerar dig snabbt nu,så vi kan ses!



Krama om barnen från mig!



Kramis Erika

2009-11-03 @ 13:04:42
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0