nu är vi i eneby lekpark

451223126b31e13c05ea22e8d39692a6.png

Kolla varifrån!

nu är vi i eneby lekpark vid kullen. Vi leker och rullar hos i gräset. Även ja hi hi. Ska även äta lite mellis här i de fina vädret. Danne skulle jobba sent idag med så trist.  Cornelia sover jätte bra i vagnen och det känns lagom varmt ute. Snacka om att jag njuter av mamma ledigheten, skönt att kunna ge evelina massor av tid med bara mig med nu när vi är ute. Allt är så mycket lättare när man är ute. PÅ dagis idag hade evelina och hennes avdelning varit på himpa och lekte det tyckte hon verkligen var jätte skoj.
Hon har precis berättat allt för mig vad de gjorde vem hon lekte med och så.Jag är verkligen med så nöjd med evelinas dagis det är så himla bra, de hittar på massor och är så bra med barnen

Kram en lycklig 2 barns mamma



Kommentarer
Emma

Va fiffigt med bloggande via mobilen!! Kul med massa uppdateringar!



Mammafika snart va? ;)



Puss å kram på er

2009-05-19 @ 20:30:04
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Myspysigt att leka där,å så himla kul att du bloggar massa =) Det gillar vi!

Såg ditt mess,å sen dog batteriet,,men vi lär vara i ludden i helgen. men vi hörs på telefunken =)



KRAMAR

2009-05-19 @ 21:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0