FREDAGSKÄNSLAN

Har fortfarande kvar den där fredags känslan fast jag inte jobbar längre.
Fredagar känner jag mig så glad, sprallig, upprymd =) Så härligt. Fredagar känns så speciella!!
kanske är de för danne jobbar och med är så glad på fredagarna?

idag ska ja och barnen lunch med min älskade pappa, åååh han är så underbar fixar och styr och ställer upp
på alla sätt och vis,Tusen tackar pappa för allt du är toppen! ÄLSKAR DIG!
 Så när vi lunchat ska han ta evelina och jag och cornelia ska åka till sjukhuset.
hoppas de är sista kontrllen för blåsljudet,sist lätt de bara till och från så nu borde de vara borta.
önskar de så otroligt..........
.

ikväll kommer erika,w med familj på mat och mys, grabbarna ska säkert basta och unna sig en liten öl. hihi
skönt nu när vi har gångavstånd mellan varandra. om inte erika måste köra thomas i barnvagnen hem istället för emma?hehe nej de hoppas ja verkligen inte!! Det blir lugnt.


Kommentarer
Erika o Emma

haha det skulle vara en syn va!!!! Thomas i barnvagnen. haha! Men vi går ikväll iaf. Ngt ska jag nog få i mig. hihi



pus spuss

2009-03-20 @ 13:06:40
URL: http://erika81.blogg.se/
Emma

Visst är det härligt med fredagar, bästa dagen i veckan ju - hela helgen som ligger framför en..



Hoppas det gick bra på sjukan!



Trevlig helg



Kram

2009-03-20 @ 14:34:44
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0