trasig

Min nya mobil är trasigt och kameran i med trist som tusan men skönt jag har min gamla kamera o mobil kvar
så ja får använda den =) tycker ja varit rädd om mobilen, visst har ja tappat den någon gång men ändå ,tråkigt den är trasig så nu är de inlämnad i en vecka hoppas de kan laga den..


idag hade jag och evelina bjudit hem hennes avdelning hit hem till trädgården för fika ochlek riktigt mysigt.
Evelina var överlycklig. väntat hela morgonen på att barnen och personalen skulle komma
vi hade även bakat chokladbollar. egentligen får de visst inte äta de på förskolan för de är sockerföbud
men de gjorde ett undantag en liten varsin chokladboll och ett glas saft. de lös i barnens ögon och de smaska och åt och var så glada........... ibland går sockerdebatten till överdrift.........
visst tycker ja inte de får vara för mycket socker men ibland.



Ikväll ska jag och cornelia på tjejkväll hos åsa, ska blir riktigt skoj att träffa min 8 brudar =) ska även äta där.
alla kommer denna gång med. Evelina hon är hos farmor och farfar och blir ompysslad till MAX!



Kommentarer
Erika

Hoppas ni fick toppen på tjejkvällen!



Kramar Erika

2009-06-09 @ 22:07:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0