Glad midsommar

hejsan hoppsan alla glada =)

jag hoppas verkligen att ni haft en riktigt bra midsommar .
det hade vi !!!!!!!!

Midsommar kan betyda den tidpunkt som infaller mitt på
sommaren, men används vanligen för att beteckna firandet kring sommarsolståndet. Ursprunget till midsommar är förkristet, men kyrkan har valt att fira Johannes Döparens födelse vid samma tidpunkt. Idag firas midsommar i Sverige med dans kring midsommarstången och inte sällan med sill och färskpotatis på matbordet.

GLAD MIDSOMMAR HELG MÅNGA KRAMAR .
NJUT MED ERA FAMILJER!





Kommentarer
Erika

Glad Midsommar på er så här en dag i efterskott!!



Såg att du kommenterat på bloggen å jag har svarat dig där..

Såg att du hade ringt,,,jag hade en mobilfri välbehövligt lugn dag.. Vi ses gärna någon dag,har messat dig om det! Men sen såg jag att du inte hade mobilen så det har ju inte nått fram!



Vi kan väl höras efter helgen,vi har sommarlov nu!



KRAMAR

2009-06-20 @ 10:27:02
JK

Tjing :) vi hade det kalas..:) hoppas ni hade det med..! Gu vilken fin krans Evelina hade..:) Mobilen är med hem..hehe..hörde om det..;) Kram på er

2009-06-20 @ 22:20:19
URL: http://lindisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0