älskling det känns så himla tomt

5401e12851423abc66dc726fa56e7e3a.png

Kolla varifrån!

älskling det känns så himla tomt här hemma utan dig. Saknar dig verkligen! Jag har inte dig att bolla med om olika saker eller bara en sådan sak att du finns här när jag tappar tålamodet.eller att disken redan står i diskmaskinen från dagen direkt efter middagen. Eller när vi myser i soffan bara du och ja när barnen sover. Eller hela familjen leker på golvet i Evelinas rum.våra mysig frukostar. Vårt prat om barn och framtid.trädgården Jag hatar när du jobbar borta! Men vi fixar detta.du är underbar. Tack för alla gulliga samtal och sms de uppskattas enormt. Vi syns på fredag. Jag älskar dig!



Kommentarer
Josefine

kram kram o kram en gång till!

2009-06-03 @ 21:49:50
URL: http://josephines.blogg.se/
PB

Skickar en stor KRAM!!!!

2009-06-03 @ 22:50:50
Sofie

gumman. jag blev så ledsen för din och eran skull när jag läser detta. du vet att det bara är o ringa så kommer vi och hjälper dig med det du vill. Vi finns här alltid glöm aldrig det gumman. Håll ut du klarar det här det vet jag, tänk att tiden rullar på och snart är han hemma igen. Älskar er puss p¨å er.

2009-06-04 @ 09:49:33
Emma

Bara en stor kram

2009-06-04 @ 15:05:58
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Förstår att det är tufft gumman,du är så duktig som fixar allt! Jag förstår att det är tyngst på kvällarna oxå,dagarna rullar ju i regel på med dagis lämnng,hämtning å annat man planerat!



Du är jätteduktig!!!



Stor Kram Erika

2009-06-05 @ 09:25:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0