nu är vi och hämtar dvd spelare

40aa3b8aad3852a36d68921091ef032b.png

Kolla varifrån!

nu är vi och hämtar dvd spelare av syster. En bärbar ska ha i bilen imorgon när vi åker på semester.Barnen passa på och åka sparkcykel. Kusinerna. Älskar varandra ! Min älskling snart är han hemma puss











några timmar senare,,,,,,,,

Nu är han hemma min underbara älskling,hela morgonen gick ja hemma med pirr i magen så där som man är nykär......
jag städade här hemma och gjorde i ordning mig sådär lite extra utan att jag ens tänkte på dig!! Ville göra mig fin för min underbara danne man =) så glad jag blev att se honom och barnen med helt överlyckliga.
evelina sa ja vill pussa ppappa lika mycket som du gör. Just nu är han och evelina i tvättstugan tvättar de sista kläderna innan vi åker i morgon ner till österlen. Ska bli så himla roligt att komma iväg . Vi har mina föräldrar som ska bo i vårat hus undertiden.njuta av trädgården..

Ikväll ska äta en riktigt god middag och efter ja ammat dricka ett riktigt gott vin och bara njuta. HAN ÄR HEMMA!!!
JAG KÄNNER MIG SÅ NYKÄR !!

PUSS EN ÖVERLYCKLIG JESSICA



120 besökare bara idag rekord denna månad jippie kan alla ni 120 kommentera med?



Kommentarer
Erika

Så himla himla skönt för er att ha varandra omkring er nu. Som ni kämpat på båda två! Nu kan ju allt bara bli bättre,kommer du ihåg vad jag sa i lekparken?! Har man klarat sånt,klarar man allt. Ett tecken på ett starkt å bra förhållande!



PUSS

2009-07-11 @ 10:13:44
Pia

Ha en skön semester och hoppas att vädret blir lite bättre.

2009-07-11 @ 17:37:38
Emma

Så skönt att han är hemma igen! Härligt!! Duktiga ni varit båda två som kämpat på.



Ha nu en riktigt skön semester



Kram Emma

2009-07-11 @ 21:40:31
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0