torsdagen i jan

När ja kommer tänka tillbaka på den här tiden i typ mars april kommer ja tycka att de här var ingeting
men nu när man är inne i de hela kan de verkligen känns tröstlöst ibland, tur att dagarna rullar på bra ändå

på förmiddagen åkte vi hem till erika och emma o leon och käkade goda äggmackor och babbla för fullt
gud är så glad att erika bor närmare mig vi har fått så himla bra kontakt. hon är så posetiv och kanon
hade jätte trevligt hos henne. tackar

sen begav vi oss hem för att käka lite mat och läsa nya böcker som kommit i brevlådan.
vilda bebin gud ja älskar den bok läst den på jobbet tusen gånger med evelina har ju aldrig hört den.
så vi läste den 3 gånger sen tröttna hon lite.

lagom när hon skulle somna packade vi oss in i bilen och åkte till min kära barndomsvän ANGELICA
så mysigt i hennes villa =) där fick evelina god glass med kokladasås (som evelina säger) och ja fick gott kaffe.
johan kom även hem en sväng så de var trevligt att babbla med honom också-.
när vi satt i bilen på vägen hem säger evelina: Mamma ja säger ja, jag älskar min ANNIE OCH JOHAN
hihih så gulligt. snacka om att ja vart rörd.

Idag stod inte maten på bordet när danne kom hem utan vi åkte faktiskt och hämta pizza smask

sista pizzan man äter innan bebis kommer ut, och ordentlig kost börjas???

+5 ÖVER TIDEN GAAAAAAH



Kommentarer
Erika

Vilken bra dag ni har haft gumman!!



Hua 5 dagar över tiden,så trist för dig!

Hoppas du får bebis inatt,fast på ett sätt vill jag ju såklart träffa dig imorgon oxå! Men håller tummar för att du slipper mig å Emma ;)



STORA KRAMAR

2009-01-29 @ 19:55:27
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Emma

Å jag håller med Erika - jag vill ju gärna träffa dig imorrn men ändå hoppas jag att du får bebis i natt!



Stor kram

2009-01-29 @ 20:57:33
URL: http://linusludde.blogg.se/
erika

amen shit. hur ser jag ut! Behöver verkligen komma i form :-)

Tack för en mysig stund stumpis! Härligt med pizza!



puss

2009-01-29 @ 21:07:11
URL: http://erika81.blogg.se/
Annie

Naaaw, jag älskar er oxå!!!



Tack för idag älsk!



Lylas

2009-01-30 @ 00:14:08
URL: http://angeliqa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0