söderköping

Efter lite morgonbestyr begav oss evelina och jag mot söderköping till familjen phil/hedberg
vi började med lite ute lek i en jätte fin lekpark gud kanoners alltså, barnen lekte och busa för fullt
och favoritsysselsättningen blev stampa hål på isen.
Erika och ja babbla en hel del och ja gullade med wiggo med.

Sen började barnen och även vi frysa då pallrade vi oss in för lite kaffe och goda pannkakor
evelina åt 2 stycken rekord för att vara henne. Duktiga erika stekte pannkakor av bara farten
lika goda som farmors bamses pannkakor ,om inte godare. jo MYCKET GODARE

på hem vägen slockna evelina och ja gick in och läste posten och satte mig i soffan ett tag.
sen käka vi lite mellis och prata i telefon.

Började sedan med maten lite smått då kom danne och svärmor och svärfar
vi käkade babblade och fika.

Hela dagen har gått jätte fort och varit kanon så nu blir de sega i soffan.

4 dagar över tiden, tänk om man kunde veta hur länge man ska gå??

pussar


Kommentarer
Emma

Vilken bra dag ni haft!



Jaa du, jag tror inte att du kommer att gå ända fram till fredag....tror du får snuffa bebis istället för att komma till mig på fredag fm ;)



Kram

2009-01-28 @ 19:52:11
Erika

Tack för ni kom idag,var jättekul att vi äntligen kunnde ses efter alla sjukdomsrundor ;)



HAHA,,snäll du är me pannkakorna,värsta betyget ju!



Hoppas att ni kör en färdknäpp nu;) å att bebisen kommer inatt =) LYCKA TILL!!!



KRAMAR FRÅN ALLA OSS

2009-01-28 @ 20:16:06
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Erika

Nu har du gått över likamånga dagar som jag gjorde med Wilma,,hua jag förstår dig verkligen!

Men du gör helt rätt i som vänt den långa väntan till något positivt,för bebisen kommer ju inte bosätta sig därinne det vet du ju iaf!!!

Jag är rätt tvärsäker på att ni ligger på förlossningen inatt så VILA nu!!!!!!



KJAMAR

2009-01-28 @ 20:22:39
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Nicka (Willes mamma)

Hej Jessica! Kikar in ibland och ville bara önska dig lycka till nu!!



Jag gick över 13, 20 resp 17 dagar med mina tre. Hoppas att du får träffa din lill* betydligt tidigare än så! =)

2009-01-28 @ 23:55:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0