bio besök

Igår hade vi ju inga störra planer men danne kom på en bra ide
att gå på bio för första gången med evelina.
4alfons åberg filmer som skulle totalt ta 40 min de kändes lite lagom
till och med så ja kunde följa med så gick tiden lite.

det var riktigt mysigt och evelina tyckte de var jätte spännande och kul
vi köpte popcorn och festis till henne och ögonen bara glittra
var lagom många på bion med så ja kunde resa mig emellanåt skönt de
det var i alla fall jätte mysigt och får absolut bli fler gånger.Evelina satt stilla och tyst hela tiden
så himla duktig.

.




på eftermiddagen åkte vi hem till mormor och morfar där käkade vi lunch och busa massor







på kvällen var vi bara hemma slappa tog de lugnt,,,,,,,,,,,,,,, vänta o vänta men inte en enda känning


Kommentarer
Erika

Gu va mysit me bio,,,det är ju såå kul! Härligt att hon satt stilla å njöt av tiden!

Wilma å jag gick på mamma mu själva,dä va oxå succé ;)



Hoppas bebis snart är här,,kanske rent av nu =)

Bilder från parken vill vi ha =)



KRAMAR

2009-01-25 @ 14:49:03
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Emma

Bio är ju så mysigt, Ludde har inte varit på premiärbesöket ännu men Linus har hunnit med några stycken och det är ju så mysigt att sitta där i mörkret :)



Du å jag å bebisarna får ta bebisbio i vår sen! Det är ju inte heller helt fel ;)



Kram

2009-01-25 @ 23:14:09
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0