BF


TJOCK,STOR,KLUMPIG,FÖRVÄNTANSFULL,LÄNGTAR

ärligt talat trodde ja faktiskt bebis skulle komma tidigre redan vara här nu
varför ställde ja in mig på de det var inget vidare för då känns ju tiden ännu längre
försöker att  tänka att inom två veckor har ja i alla fall min bebis
men gud vad de två veckorna kommer kännas långa vill ha bebis nu!!!

har i alla fall testa lite grejor men för mig fungera INGET

*Riktig låång lång promenad
* äta 4 ananaser
*massera bröstvårtorna
*gå i trappor
* ha sex
*städa,dammsuga
*putsa fönster
*bli upprörd
*bara ligga i soffan
* äta stark mat

de spelar visst ingen roll bebis kommer när den själv vill
skönt att tagit håll på alla mytor i alla fall

idag ska vi åka och handla sen blir de nog svärtinge

människor ganska många ringer frågar undrar
men ja lovar skulle ngt hända hör ja av mig annars är lägret lugnt.........



39+6 HÖGRAVID


Kommentarer
Josefine

snart kommer lilla bebisen! då kommer du glömma bort de här jobbiga dagarna!! puss

2009-01-24 @ 09:48:03
URL: http://josephines.blogg.se/
Emma

Åh vännen förstår att det är långsamt såhär på slutet men snart snart snart är bebis här - vem vet kanske tidigare än du anar ;)



Din mage är så rund och fin! Passa på att ta kort på magen med Evelina nu när ni ändå mest bara väntar på att nåt ska hända!



Kram

2009-01-24 @ 10:09:49
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Förstår dig såååå mkt Jessika.. När jag gått över det magiska datumet 6 dagar,började jag verkligen känna hopplöshet,längtan var ju sjukt stor ju!

Men så kom vår älskade Wiggo,,å då är det ju värt varenda dag av längtan och väntan!



Så du håll ut..om sååååååååå kort tid kommer du snuffa på din älskade bebis å då förstår du igen hur mkt det är värt att vänta!!!



STOR STOR KRAM till en mkt fin gravidvän,,magen är superfin å du ser strålande ut!

2009-01-24 @ 20:17:13
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
PB

Säger som dem andra. Snaaaart har du din lilla bebis i famnen. Jag tror den kommer i början av veckan. PUSS

2009-01-24 @ 22:46:26
Lottiz

Jobbigt att bebis tycker det är så bra i magen, men snart kommer bebis ut, när du minst anar det ;-)

Du har missat en sak. Planera att göra en gipsmage och köp hem allt till det, sen ska du se att du aldrig hinner göra gipsmagen utan bebisen kikar ut istället ;-)

Fin är magen iaf.

2009-01-25 @ 15:48:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0