barnmorskan sista gången?

gud vad segt tiden går nu jag längtar och väntar och varje kväll jag lägger mig har ja förhoppning
att vakna på natten och ha värkar men icke sa nicke.

senaste dagarna har ja fått så himla ont i bäckenet med så ja kan knappt gå
känns som den lilla bebisen verkligen har lagt sig tillrätta neråt.

nu på morgonen har vi duschat och ätit lång frukost,danne är skapligt uppe på benen men fortfarande dålig.
11.30 ska ja till barnmorskan idagoch hoppas verkligen de är sista gången att bebis kommer sen.
känns så tråkigt att barnmorskan inte kan säga typ den kommer komma ut på lördag * önsketänkande*
på efter middagen idag blir de lugnt

men ikväll ska ja hem till erika är nere i området hon och carro ska bjuda jossan och mig på mat, undrar vad de blir för smaskigt.ska bli mysigt att ses kanske sista gången innan bebis ploppar ut.

det var allt för mig i väntans tider.............

bilder från dagen


tusen tackar tjejor för en mega mysig middag ni är verkligen toppen!!!!!!!!!!



Kommentarer
Emma

Hoppas allt gick bra hos barnmorskan, ja visst är det trist att man inte kan få ett datumm som den lilla tänkt komma ut ;)



Massa kramar

2009-01-22 @ 20:29:55
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0