+1

En dag över själv bf dagen det var såhär dags med evelina ja hade värkar 1 dag efter
men så blir de visst inte den här gången.
Försöker tänka posetivt och inte gräva ner mig men de känns bra tungt och deprimerande de kan ja lova

mamma och pappa o syrran och engla kom på förmiddagen vi gick ner till lekparken och barnen busa för fullt
hade jätte skoj, danne var hemma och städa min älskade duktiga karl.
han var hos läkaren i fredags dubbel öroninflamtion och fått pencilin........ oj oj då han kanske var dåligare en vad ja trodde, stackarn 3 öroninflamtionen inom 1 år hoppas detta var sista gången. bätte är han nu i alla fall.
sen gick vi in och fika och åt semeltårta så gott.


efter lunchen åkte danne och ja o evelina till folkparken lekte och mata fåglarna gick en bra sväng med
men inget har hänt ändå.


ikväll kommer grabbarna hit ska se bandy, tydligen  ngn viktig match.
evelina o ja håller oss väl här uppe pysslar ochstyr lite försöker få dagen att gå.


Kommentarer
Erika

Snart kommer det igång ska du se,,,men jag förstår att det är skittrist att gå å vänta,,det är det verkligen när man går över tiden!!!



Låter som en myspys dag med lek å bus..

Duktig han är din Danne,,dä är bra dä,,jämnställt å bra ;)



Ha det toppen å ta en färdknäpp nu så ska du se att du snuffar bebbe imorgon ;)



KRAM ERIKA

2009-01-25 @ 20:20:40
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Emma

Låter som en mysig dag men jag förstår att det känns som en evighetslång väntan!



Håller tummarna för att bebis bestämmer sig för att komma, kanske har han eller hon redan kommit just precis nu!



Stor kram!

2009-01-25 @ 23:12:35
URL: http://linusludde.blogg.se/
Jenny

smarrigt med semletårta! det måste jag nog ta och inhandla idag! =)



Bebis kommer ju väldigt snart får du tänka!



Jag tänkte hela tiden (med Mys då)att det är max två veckor kvar osv.. Och själv gick jag ju hela 16 dagar!! över tiden!



Men har jag gått i 280 dagar så vad gör några till? Bebis mår ju uppenbarligen bra där inne.. ;-)



Stor kram!

2009-01-26 @ 09:39:38
URL: http://filippamys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0