vilken härlig dag

Detta har varit en perfekt mammaledig dag gud vad jag njutit och haft mycket tid med evelina.
De behövde verkligen hon och jag , sen ja fick cornelia
Evelina är ju ledig från förskolan torsdag och fredagar och idag hade vi bestämt
att hon skulle få bestämma vad vi skulle göra men bara vi. och cornelia med
efter evelinas önskan började vi med att gå till lekparken tog typ 30 min att gå ditt
för alla vatten pölar ska de hoppas i. tur hon har bra kläder säger ja bara
så hon får hoppa o plaska hur mycket hon vill.
Att se hennes lycka i hennes ögon när hon hoppar och skrattar får mig att må så bra
och att sedan titta ner i vagnen och se lilla cornelia gör mig precis lika lycklig.




var ute länge i allafall och när vi kom hem lagade vi lite lunch pytt i panna
valde evelina,jätte smaskigt. sedan amma jag och evelina såg alfons åberg och somna som en stock till de
då passa ja på och tvätta och dammsuga.

när evelina vakna, sov fortfarande cornelia ,och evelina ville leka med sitt älskade pippihus-villa villerkula
så de gjorde vi hur länge som helst tills de var dags för mellis =)

sen kom pappasen hem och vardagskvällen har rullat på

kramar


Kommentarer
Erika

Vilken härlig dag gumman =)



Ska bli såååå kul å mysigt att träffas imorgon..Ser vi fram emot hela familjen =)



STORA KRAMAR SÅLÄNGE

2009-02-26 @ 21:58:52
Peliqa

Kul att hon gillar pippihuset hihih



Puss

2009-02-26 @ 22:46:11
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Emma

Vilken skön dag!



Ses nästa vecka, hoppas verkligen att det blir av nu så att vi inte är sjuka igen!



Kram å trevlig helg

2009-02-27 @ 14:47:35
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0