snacka om att njuta

Gud vädret igår var gudomligt och jag kunde inte annat än att njuta av min underbara mammaledighet.
Gick o lämna en glad evelina påförskolan för att sedan knalla i det underbara väret och sätta mig ute och ta
lite frukost macka och en riktigt go kopp kaffe tackar vet ja gevalia-LIVET HAR SINA GODA STUNDER.

ringde och lurade lite vänner genom telefon,försökte även me jobbet men de blev inte lika lyckat.
Lurade även pappsen min att cornelia hade fått sin första tand över natten hihih.
det var ju 1 april igår.

Efter det kom annah och syrran me lunch mega go sallad, och jag ammade även ute för FÖRSTA GÅNGEN
med cornelia=) Gick super. Sedan var annah och syrran tvungen att åka och hämta sina stora barn på förskolan.
Då kom annie till mig och vi gick och hämta evelina-vilken lycka när hon fick se annie hämta på förskolan =)
Vi knalla sedan ner till maxi och köpte lindahls hemgjorda glass så himla gott =)
Evelina fick halsband,armband,hårspänne av annie. och jag köpte själv ett par nya leggins på mq.
Annie handla linnen, m.m hde jätte trevligt och knallade sedan hemåt i vårvädret. Vi gick och prata och försökte hålla evelina vaken. Tackar annie en supereftermiddag.

på kvällen tog vi bilen och åkte ut till kvarnberget på tjejkväll. riktigt skoj att träffa mina brudar och vi prata för fullt.
Tills ja blev så himla trött efter en hel ute dag!

snacka om att ja njuter av min mammaledighet. i dag ska vi inte någonstans kanske lekparken bara
hoppas på bra väder igen.

kramar


Kommentarer
Erika

Var väl inte bara din pappa du lurade om tanden ;) haha,gick stenhårt på den!!!



Visst är det ljuvligt att vara hemma den här tiden ;)



MASSA KRAMAR

2009-04-02 @ 17:53:28
Emma

Älskar det här vädret!! Man blir på så otroligt bra humör ju!!!! Å va kan va bättre än att vara mammaledig nu ;)



Snart dags för mammafika va?!



Kram på er

2009-04-02 @ 21:49:51
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0