måndagmorgon

Denna måndags morgon kändes inte alls som den måndagsmorgonen när man jobba,och hade en hel vecka framför sig .När man var sådärlagom trött.För man visste man skulle jobba hela dagen,Och kanske till och med ha kvällsmöte

nej denna måndags morgon myste vi först i sängen jag och barnen, vi låg och prata och evelina o jag sjöng för cornelia.
Sedan var de dags och stiga upp för att käka lite frulle. rostade mackor är favorit,  hos evelina.
Jag har heller inte svårt att få ner ett par rostade mackor =) och kaffe såklart

sen klädde vi på oss och gick ut, erika.p och annah med barn kom och vi knalla ner till parken
sedan har dagen bara sprungit iväg,kaffe,mat, prat,skratt, lek ja en undebar dag med bra vänner !



när danne kom hem gick vi bara in runt 16 för att käka och jag amma såklart, sen knalla vi ner till bredvägen kiosken hela familjen =) köpte god glass och på hemvägen lekte vi i en park vi inte varit i .
18.00 vart klockan plötsligt fick då skynda oss hem, till amning och bolibompa. då hade vi varit ute sen 9.30 i morse
snacka om att evelina slog ihopp och cornelia var lite gnällig tror övertrött =)
 barnen slockna och vi tog en kaffe och babbla sedan kolla på färgan 2 och ja prata i telefon lite med

p.s har fått tag på regnågsbodyn på blingo som ja bara var tvungen att ha ,men var slut.
Snacka om att ja är glad. Nu längtar ja tills den kommer!!


Kommentarer
PB

Vilken tur att du fick tag i bodyn. Snyggast när det matchar :)

2009-04-07 @ 10:30:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0