LILLASYSTER

idag har min älskade underbara bästa lillasyster varit här, pratat och gått promenad och myst med våra bebisar
cornelia och Zaga. Min syster och jag kan verkligen prata om allt, jag känner jag kan berätta precis allt för henne
och hon är toppen på att komma med bra råd,Jag vet att hon ALLTID ställer upp för mig !!och jag gör de självklart för henne.

Visst har vi haft våra fajter till och från,,men så är det ju med syskon men min lillaysster är ändå 

DEN BÄSTA LILLASYSTER MAN KAN HA!

tack för idag ÄLSKAR DIG

PUSS


Kommentarer
syrran

Tack älskade syster känner precis likadant för dig! Älskar dig nåt enormt! Tack för att du finns och tack för idag var jättemysigt kram

2009-04-22 @ 21:15:24
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0